Vă mulțumim că ne-ați vizitat la Luckyeg!
Ne străduim să vă oferim cea mai bună experiență de cumpărături. Dacă nu sunteți mulțumit de comanda dumneavoastră, vă rugăm să ne contactați pentru a începe procesul de returnare în termen de 7 zile de la primirea produselor.
Vă rugăm să rețineți că acceptăm doar produsele în starea lor originală - nevăzute, nespălate, nemodificate, nevătămate, curate, fără scame și păr și cu etichetele intacte și atașate. Nu putem procesa produsele returnate fără cunoștința noastră prealabilă.
Dacă doriți să returnați orice parte a comenzii, va trebui să contactați serviciul clienți la Contactați-ne și să obțineți un formular de 'Returnare Produs' care trebuie inclus în pachetul dumneavoastră.
Produse Defecte, Deteriorate sau Greșit Expediat
Sunteți eligibil pentru un ramburs complet dacă produsele dumneavoastră sunt defecte, deteriorate sau greșit expediate. Dacă considerați că produsele au fost deteriorate în timpul livrării, trebuie să obțineți documentația 'Dovada Deteriorării' de la transportatorul dumneavoastră, care trebuie inclusă în pachetul returnat.
Discrepanță de Culoare
Setările ecranului computerului dumneavoastră pot altera culoarea pozelor afișate pe site. O ușoară diferență de culoare nu înseamnă că produsul este defect sau greșit expediat. Cu toate acestea, dacă sunteți sigur că ați primit produsul într-o culoare greșită, vă rugăm să contactați Serviciul Clienți pentru a verifica dacă este posibilă returnarea sau rambursarea.
Politica de Anulare
Dacă doriți să anulați comanda, vă rugăm să vă conectați la Comenzile Mele, selectați comanda pentru care aveți nevoie de ajutor și solicitați anularea. Sau vă rugăm să dați clic pe Contactați-ne pentru a continua.
Acțiuni | Termene | Sumă Rambursată | |
Produs | Costul Transportului | ||
Anulare | În termen de 24 de ore de la confirmarea comenzii | 100% | 100% |
În termen de 24-48 de ore de la confirmarea comenzii | 90% | 100% | |
Peste 48 de ore, neexpediat | 80% | 100% | |
Comanda expediată | niciuna | niciuna |
Procesul de Returnare
1. Trimiteți o cerere de returnare la Contactați-ne către Serviciul Clienți în termen de 7 zile de la primirea comenzii. Vă rugăm să includeți o explicație și fotografii care să indice motivul returnării.
Ne rezervăm dreptul de a nu accepta returnările fără aprobarea prealabilă a Serviciului nostru Clienți.
2. După ce Serviciul Clienți aprobă cererea dumneavoastră, vă vom oferi o adresă de returnare și un formular de Returnare Produs care trebuie completat și inclus în returnare. Vă rugăm să trimiteți produsele prin oficiul poștal local în termen de 3-5 zile lucrătoare de la primirea formularului de returnare. Vă rugăm SĂ NU folosiți curieri rapizi precum UPS, DHL sau FedEx; serviciul poștal economic normal va fi suficient. Păstrați numărul de urmărire în siguranță.
3. Toate produsele returnate vor trece prin inspecție. Vom procesa rambursarea când vom confirma că produsul prezintă problemele menționate. Odată procesată rambursarea, de obicei durează 10-15 zile lucrătoare pentru ca fondurile să fie creditate în contul dumneavoastră, în funcție de banca sau serviciul de plată utilizat. Banca sau serviciul de plată poate aplica o taxă mică de tranzacție.
Toate plățile cu card de credit vor fi rambursate doar pe cardul de credit original.
Vă rugăm să rețineți: Ne rezervăm dreptul de a nu procesa rambursarea dacă produsele returnate sunt în stare inacceptabilă.